poniedziałek, 17 lutego 2014

Tematy prac licencjackich - różne

ANALIZA BUDŻETU JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO NA PRZYKŁADZIE GMINY
ANALIZA FINANSOWA PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLOWO-USŁUGOWEGO NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA X
ANALIZA GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE
ANALIZA I OCENA  MAJĄTKOWO-KAPITAŁOWA NA PRZYKŁADZIE
ANALIZA KOSZTÓW NA PRZYKŁADZIE FIRMY
ANALIZA POLSKIEGO RYNKU UBEZPIECZEŃ GOSPODARCZYCH
ANALIZA POZIOMU BEZROBOCIA ORAZ SPOSOBY JEGO                                     PRZECIWDZIAŁANIA NA PRZYKŁADZIE…   W LATACH ….
ANALIZA PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE FIRMY
ANALIZA RENTOWNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTA NA PRZYKŁADZIE
ANALIZA SYSTEMU WYNAGRADZANIA PRACOWNIKÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE NA PRZYKŁADZIE FIRMY X
BEZROBOCIE I PRZECIWDZIAŁANIE TEMU ZJAWISKU NA PRZYKŁADZIE
BEZROBOCIE NA PODSTAWIE WYBRANYCH INSTRUMENTÓW POLSKIEGO RYNKU PRACY
DOCHODY I WYDATKI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO NA PRZYKŁADZIE
DZIAŁANIA PROMOCYJNE NA PRZYKŁADZIE
DZIAŁANIA REKLAMOWE PRZEDSIĘBIORSTW NA PRZYKŁADZIE
EWOLUCJA POLSKIEGO SYSTEMU  PODATKOWEGO
FINANSOWANIE OŚWIATY W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO NA PRZYKŁADZIE
GMINA JAKO JEDNOSTKA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
KREDYTOWANIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
LEASING JAKO ŹRÓDŁO FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
MARKETING MIX NA PRZYKŁADZIE
ORGANIZACJA PRACY MENADŻERA NA PRZYKŁADZIE
POZIOM I STRUKTURA BEZROBOCIA
PROCES ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO NA PRZYKŁADZIE FIRMY X
PRODUKTY BANKOWE NA PRZYKŁADZIE BANKU X
PRZYWÓDZTWO MENEDŻERSKIE W ZARZĄDZANIU MARKETINGOWYM NA PRZYKŁADZIE FIRMY
REKLAMA I PROMOCJA ZA POMOCĄ INTERNETU
SPOŁECZNO EKONOMICZNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU GMINY
SPRAWOZDAWCZOŚĆ BUDŻETOWA NA PODSTAWIE GMINY
STRATEGIA MARKETINGOWA NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA
  STRATEGIA ROZWOJU MIASTA I GMINY X
STRATEGIE MARKETINGOWE W KREOWANIU WIZERUNKU PARTII POLITYCZNYCH
SYSTEM MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW NA PRZYKŁADZIE FIRMY
SYSTEM UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE NA PODSTAWIE DZIAŁALNOŚCI TOWARZYSTWA UBEZPIECZENIOWEGO
TWORZENIE I REALIZACJA STRATEGII ROZWOJU NA PRZYKŁADZIE GMINY
USTAWA PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, A RACJONALNE WYDATKOWANIE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH
WPŁYW PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH I PRAWNYCH NA DOCHODY BUDŻETU PAŃSTWA W LATACH
WPŁYW POLITYKI WŁADZ SAMORZĄDOWYCH NA ROZWÓJ MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
WSPIERANIE ROZWOJU MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
WYNAGRODZENIE JAKO NARZĘDZIE MOTYWACJI PRACOWNIKA NA PRZYKŁADZIE
ZARZĄDZANIE FINANSAMI W SAMORZĄDOWYCH PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA PRZYKŁADZIE GMINY
ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W PRZEDSIĘBIORSTWIE X LUB INSTYTUCJI, SAMORZĄDZIE
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWEM NA PRZYKŁADZIE FIRMY
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM TURYSTYCZNYM NA PRZYKŁADZIE FIRMY X
ZAWIERANIE UMÓW W DRODZE PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA PRZYKŁADZIE
ZNACZENIE PROMOCJI W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE

ZNACZENIE REKLAMY I PROMOCJI W TWORZENIU WIZERUNKU POLITYKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz